2011. november 23., szerda

Winter is coming

Szar nap volt a mai. Ennyire tanulhatatlan tárgyam régen volt, és ennél bunkóbb tanárom is. Nem sok mindent tudtam írni, de a sokat és általában nagyon jót írók is csak 3-ast kaptak, erre én megkaptam, hogy kár volt rám papírt pazarolni. -.- Hát köszi szépen, tehetek én arról, hogy képtelen órát tartani, anyagot nem ad ki, amit megszereztünk az meg tömény marhaságnak tűnik, ezért képtelen voltam megtanulni rendesen? Ehh...

Mindennap sötét, borús idő van, semmi napfény, kezdek kiborulni. Nem sokat járok ki ha nincs dolgom, de legalább a napfény besüt az ablakomon olyankor, most meg semmi. Felkelni sincs kedve az embernek. Lefeküdni se, mert egyedül meg hideg van, aztán reggel meg elég meleg a takaró és nincs kedve kimászni onnan az embernek, patt helyzet. 

Na vissza kellene mászni tanulni, még mindig nem sikerült elkészíteni a jegyzőkönyvet, amiért lassan leharapják a fejemet. Laborban sem jártam múlt hét óta, mert ezen a héten mindig volt valami, hétfőn doki, kedden körmös, ma meg tanultam, holnap meg G.-vel találkoznék ha már szabadnapos.

Nincsenek megjegyzések: