2012. október 20., szombat

Sok, nem tudom, segítség!

A helyzet változatlan.... folyamatos kimerültség, tanácstalanság, nemtudommivan életérzés. A pénztáras melót skipeltem, múlt hét csütörtökön minden szarság összejött. Elütöttem egy bankkártyát 40 perces jegyzőkönyv írás, egyetlen "mákom" az volt, hogy szegény vásárló egy türelmes tanárnő volt. A jegyzőkönyvezés közben rám uszítottak egy próbavásárlót, aki ugyan gyanús volt, de természetesen elnéztem a dolgokat, mert idegességemben kapkodtam. Ezek után 10 forint mínuszom is volt, szóval visszamondtam az eheti beosztást és átkértem magam árufeltöltőnek, mert az egy igen nyugodt munka és csak 5 forinttal kevesebb a fizetés, ami vicc. Mondjuk most sajog mindenem és fáj de majd hozzászokok, amint nem leszek ilyen satnya... 

Nincsenek megjegyzések: