2013. június 4., kedd

5 év kemény munkája

Szakdolgozat: 5
Szakdolgozat védése: 5
Biokém tétel: 2
Mikrobiológia tétel: 2
Biomérnök tétel: 2

Szóval jelentem BSc diploma meeeegvaaaaan, megvan, megvan, megvan :D Nem a legfényesebb jegyek lettek a záróvizsgán, de izgultam, mint állat, ráadásul első voltam és kihúztam a legszarabb tételeket, amit csak lehet. Az elsőnél azt se tudtam miről szól a tétel, a másodikkal nem voltak gondok, na de a harmadik... sikeresen át se néztem, mert csak nem lehetek olyan béna, hogy 20 tételből a 18ast húzom, és de. De mivel a szakdogám hasonló volt így szerintem belevették, hogy najó, gyenge kettesnek elég lesz. Éééés valószínűleg az is jó húzás volt, hogy nagyban elmeséltem még a szakdoga leadásnál, hogy élelmiszermérnökire megyek tovább, mert a jegyek elmondása után drága tanszékvezető utána mondta, hogy reméli ott megtalálom azt a témakört, ami jobban fog tetszeni és érdekelni, mert ezek nem azok.. :D Szóval végre volt egy jó húzásom, dejódejódejó. Megvan, megvan, megvan. Fú, tiszta jó érzés, hogy ennyi volt, vééégre a hátam mögött hagyhatom drága tanszékvezetőm meg a bsc-s rémálmot és indulhat valami új. Vagy msc vagy munka, még kiderül. 21 bme felvételi, 25-28 élelmiszermérnök, biotechnológus. Szóval holnaptól tanulok. Nincs lazsálás, a felvételinek jól kell sikerülnie.

Nincsenek megjegyzések: