2013. július 29., hétfő

Felvettek, felvettek, jövök Budapest!

*dobpergés* Sikerült! Felvettek! Hogy hova? Na hova? Hát a BME-biomérnök MSc-re ahová kb esélytelennek tartottam a bekerülést az elmúlt évek statisztikái alapján erre derült égből villámcsapásként, sikerült, megvan a ponthatár és ráadásul simán, magyarul nem én voltam a leghülyébb. :D Fú, hát tiszta jó, főleg, hogy így bizony összeköltözés S.-sel. Jön velem pestre. Néztünk albérleteket, találtunk egy álmaink lakását, erre ma mikor hívta S. az ingatlanost, már kivették.. dejó. Szóval most néztünk másikat, holnap érdeklődik, mert közben bejelentette munkahelyén, hogy váltás és kérdés átveszik-e a pesti központba vagy felejtős és keressen új melót, ahogy lefestette a várható dolgokat nem tűnik valami fényesnek, majd kiderül. Én azért drukkolok, hisz ha nekem összejött ezzel a mérhetetlen negatívizmusommal, az ő optimizmusával biztosan összejön csak most nem hiszem, hogy megfelelően látja a dolgokat a lakás után, mert azt még délelőtt kérdezte, ez meg délután volt, hogy háthát. Meglátjuk. De tervek vannak és álmodozások és úúú. Szóval ha esetleg pesti ismerős olvas, szeptembertől ráérek. :D

Nincsenek megjegyzések: