2013. augusztus 5., hétfő

Csak mindent időben!

Délután 3-4 körül kezdtem el nyomtatni a tankönyveket és az egyéb nyomtatni valót. 6:40kor felraktam S.-t a buszra, és elköszöntünk, hogy vagy 1 hét múlva pesten albérletnéző vagy 2 hét múlva jön. 8-10 között spiráloztam a tankönyveket. 10-11 talán között játszottam kicsit, mert megígértem még csütörtökön. Éjfél körül elköszönt S. és elment aludni én pedig neki láttam a tényleges cuccaim összepakolásának. Közben még gyorsan kitaláltam az órámra a hiányzó részeket, kinyomtattam hozzá a dolgokat. Elraktam a holnapi, izé már mai innivalóimat a hűtőbe, hogy reggel ne meleg folyadékkal induljak neki a nem rövid utazásnak. 1:44 és azt hiszem teljesen bepakoltam mindent. A bőrönd behúzva, a táskába a marha sok papír, tankönyv. A hátizsákom félig bepakolva már csak a kaja hiányzik belőle, azt hiszem. Töltőket elrakom/raktam. Azt hiszem felkészültem de tényleg. Reggel Leilát összeszedem az állomáson. 6:50kor megy a vonat, szóval 5:45-50kor ajtón kívül kell lennem, ehhez ha még kajabepakolás, fürdés, magamhoz térést is vesszük, 4:30kor kell kelni. 2 ébresztő a telefonon, hajókürt is beállítva, tuti nem alszok el, de akkor most tényleg aludnom kellene. Áááá, tuti valamit itthon hagyok. De azért Rábcakapi vigyázz, jövök!

Ui.: még mindig nincs meg szeptembertől hol lakunk S.-sel. Nagyon nem megy ez az albérlet vadászat. Ami tetszik elkelt, vagy mindjárt elkel. Ami még jó lenne, mert nem totál lepukkant az drága. A lepukkantakra meg még nem mertünk ráfanyalodni, de lehet a végén az lesz.

Nincsenek megjegyzések: