2014. január 6., hétfő

1.

Najó, mégis volt újévi fogadalmam. Napirendet fogok végre követni és minden hétköznap reggel tornázok ha nem 8-ra kell majd mennem, akkor délután esetleg. De a lényeg, hogy minél gyakrabban, mert diétával úgy tűnik ennyit sikerült fogyni, vízen kenyéren már nem fogok élni meg nagyon hűde diétásan, mert szeretek enni meg a cukrot nem fogom száműzni, szóval marad a mozgás.

Túl is vagyok az első tornán (múlt hét még a lustálkodásé volt) és jelentem roppant gyenge vagyok. Valamiért még tavaly facebookon likeltam Rubint Réka oldalát és azóta nézegetem a posztjait és most volt karácsony előtt az 5 hetes átalakítás. Hát hű meg há. Ha hosszabb idő alatt az update kaja nélkül olyan eredményt érek el simán boldog leszek, szóval a torna alapanyag az egyik videója lett, a 20 perces blokkos, abból is csak 2*20 perces blokk a csípő-fenék formálás meg a hasizom szépítés rész, így elsőre bőven elég, ha már azok simán mennek majd esetleg bővítem a másik két blokkal. Szóval a 2*20 percből kemény 6 meg 5 percet bírtam, van hova fejlődni... Utána másfél óra tanulás és most kis szünet aztán délig tanulok, konyhatakarítás, ebéd, megint tanulás majd 4 körül neki látok a pogácsának, mert ha kész mire jön S., akkor bizony porszívózni fog... :D ééés még a mosást is oda kell tenni, sűrű nap, na folytassuk.

Nincsenek megjegyzések: