2020. augusztus 5., szerda

Hétköznapi kiborulás

Régen volt már olyan, hogy totál felcseszték az agyam munkahelyen, de ma eljött az a nap. Reggel nem indult a gépem. SOS utazás szervezés a székházba, mert a telenoros gépem halt be. Beérve bekapcsoltuk és jé működik... Kisebb idegbaj. Egész nap zaklattak hülye kérdésekkel az ügyfelek. M. kb használhatatlan volt. Állandóan mintha fáradt lenne és 3. hetet kezdtük, nincsenek jogosultságai, de nem is állt össze a fejében a folyamat. Így most nem tudom, hogy ennyire bonyolult vagy egyszerűen hülye hozzá, mert amúgy értelmes srácnak tűnik. Fene se tudja. Ezek után 4kor kihúzták a gyufát nálam a csomagolósok, mert a saját cuccom én csinálom, vagyis most már M. is és nem volt szabad asztal. Negyed 6kor szabadult fel egy fél és 10 perc alatt végeztem. Még jó, hogy az én munkaidőm fél 5ig szól, az övék pedig 8ig. Szóval kicsit kibuktam. De olyan finom bort vettem az Aldiban hétvégén. Egy pohárka és minden szebb. Holnap újult erővel. 

Vasárnap óta diéta van. Eddig tök jól megy, mert már csak 66 nap.

Nincsenek megjegyzések: