2010. május 6., csütörtök

Öröm és bódotság

Nem tudom mi van velem, de tegnap is meg ma is úgy keltem, hogy bezsongva és dejó kedvem van és menjünk, menjünk, csináljunk valamit. Pörgés és elhatározás és csinálom és tök jó és most minden happy és hawaii. Ugyan suli szempontjából szarul állok, de emberileg kezdem magam helyrerázni és valahogy ez most jobban érdekel, egyetemszinten elég ha kettessel átcsúszok most, ami érdekelt a tárgyak közül az már kb el van döntve ami meg még nem azt meg tudom csinálni a többi meg olyan mintha lottóznék, vagy nyerek, vagy nem. De asszem lassan le kellene lőnöm magam, mert az éjszakázás már nem az én műfajom. Ráadásul előző este nem aludtam valami jól... szerintem minimum óránként felijedtem körbenéztem, sötét van? Sötét, alszok tovább. Sötét van? Nem, óra csengett már? Nem, akkor alszok tovább. Utána már malmoztam, hogy csöröööögj már, végül feladtam és kinyomtam az ébresztőt és előtte ébredtem, ami nálam nagyszó mostanság. Na a vége az lett, hogy G.-ztem egyet aztán egy vicces zh. (puska végig de a puska megértése is gondot okozott :D) Najó, mostmár tényleg lelövöm magam, az álommanó nem szereti ha kések a randiról.

Nincsenek megjegyzések: