2010. június 21., hétfő

Zárlat

Éééés most értem a teljes agyi zárlatot. Ma buktam egy jót fizkémből, a tanár azzal indított, hogy az indexem alapján nem akarta elhinni, hogy enyém az index, mert hiányzott egy anyajegyem (ja... egy bazinagy pattanás, ami a kép készültekor megvolt) ráadásul a to-sok anno elcseszték és a fejemre nyomták a pecsétet. Utána mutattam személyit, arra is azt mondta, hogy még vannak kétségei a személyazonosságomat illetően... ezek után kihúztam egy olyan tételt, amiről fingom se volt, egy szemét mentőkérdés és már jöttem is ki az egyesemmel. De mostanában tényleg furán alakulnak a jegyeim, vagy egyes vagy ötös, ritka az átmenet. Éééés ha már unatkozok és teljes mosott zokni állapotban eredeti wowozok (csapkodjatok csak nádvesszőkkel, de nem fizetek érte, éljenek a kapcsolatok) és druidám van íme a vicces videó amin már egy jó ideje röhögök.

(jelmagyarázat: feral= benga állat akit minden szörny üt, balance= sugárbagoly, villámokat lődöz a kezéből, resto=gyógyítja a többit)

Nincsenek megjegyzések: