2010. július 7., szerda

Megtörtént

Ééééés megtörtént, teleraktam az egy terrás vinyómat... :D Háhá, vicces gyerek vagyok. Szerintem rekordidő alatt sikerült ilyen szar net mellett. Amúgy ezenkívül semmi izgi. Szemem begyulladt, éjfélig fent lehetek, hogy tudjak jelentkezni a pénteki vizsgára, mert C vizsgásoknak van én meg csak B-s vagyok ezért csak vizsga előtti nap jelentkezhetek, óóje... És a szemem miatt nem sikerült mindent átnézni a holnapi vizsgára, ezért mondtam le, hogy legyen még egy napom. Amúgy kedvenc tanár lesz, akinek én nem vagyok a kedvence, jó hangulatú vizsga lesz, de jó lenne ha nem szakadna az eső hanem rekkenő hőség lenne és akkor felvehetném a kivágott felsőt és hátha az jobban bejön a tanárnak.... akkor talán nem azzal foglalkozna, hogy az index képemen egy akkori pattanás anyajegynek néz ki és manapság nem hordom folyamatosan... :D

Nincsenek megjegyzések: