2011. április 13., szerda

Tavaszi fáradság?

Telnek a napok, hetek, és már azon kapom magam, hogy nemsokára jön az angliai út, szülinap, vizsgaidőszak és kb semmit nem csináltam február óta. Csak tengetem a napjaim egyik napot a másik után. A nagy pörgés után beállt egy tetszhalálszerű állapot. Délig alszom, hajnal 2ig fent vagyok, napközben nem csinálok kb semmit, tv-t nézek, netezgetek, játszok és kb ennyi. Mikor G. szabadnapos találkozok vele, vagy a kötelező heti egyszeri órára bemegyek, meg jógára eljárok, annyira zen lettem, hogy az szörnyű. Állandóan fáradtnak érzem magam, hangulatilag béka segge alatt, néha vannak felpörgések de másnapig nem tartanak. Viszont végre a súlyom állandó, nem hízok, de nem is fogyok.... pedig nyárra le kellene dobni pár kilót nyaralásig különben nagyon gázul fog rajtam mutatni az esetleges nyári ruhák, vagy netalántán fürdőruha. Viszont a szemüveg miatt ha utcára megyek az esetek 90%ban valami sminket felkenek magamra és rögtön szebbnek érzem magam, tegnap egyik csoporttárs meg is dicsért, hogy milyen csini vagyok szoknya, blúz, topánka, smink, szemüveg kombóban, olyan csajos. Hát na, jólesett. Szóval azért valamerre haladok. Április 28án meg repülünk anyuval angliába, megnézzük az esküvőt, meg ami nyitva lesz vasárnap délig, mert akkor már jövünk vissza, ez az úgymond szülinapi ajándékom. Sose ültem még repülőn. Most kb csak ez jelent valami biztos pontot, hogy menni fogunk és úúú.

Ui.: most már tutira tavasz van, láttam az első halott cserebogarakat!

Nincsenek megjegyzések: