2012. március 17., szombat

Döntésképtelenség

Annyi de annyi jó torta receptet találtam és fogalmam sincs melyiket csináljam meg... végül nyert két olyan, aminek az egyik fele nekem, másik fele remélem G.-nek tetszik. Mert természetes egy olyan mai nap folyamán elkészíthetőt nem találtam ami teljesen az ő lelki világa. Na majd a hozzávaló gyors beszerzése alatt kiderül melyik lesz a szerencsés nyertes. Áááá, jövőre hamarabb kitalálom, mert volt egy halom olyan tök jó recept aminek az előkészítése előző estét meló :(

3 megjegyzés:

Csiga írta...

Jövőre csináld meg a Tejszínes citromtortát a blogunkról. :) Tuti recept és imádni fogja! ;)

Angie írta...

A Snickers sajttortát nem próbáltad ki? Kíváncsi vagyok, mennyire bonyolult elkészíteni :D

Marcy írta...

Mint utána néztem annyira, mint egy sima sajttortát, de majd megcsinálom valamikor, mert érdekel milyen.. :D