2012. március 11., vasárnap

Mérgezett nyúl üzemmód

Hát sok minden történt mióta nem írtam. A mérgezett nyúl effektus véglegesedni látszik időszakosan, remélhetőleg. Órákról órákra szaladok, a laborba is elkezdtem bejárni rendesen és G.-vel is kellene néha találkozni így próbálom úgy szervezni a napjaim, hogy vele is tudjak lenni, plusz még D.-vel is találkozni legalább heti egyszer, de néha egyszerűen nem megy, így marad D.-vel a laborban napvégén történő összefutás és egy gyors 1-2 órás csevejt levágunk hazafele. G.-vel meg a heti kétszeri biztos alvás, mert bizony most már a pénteki mellé bejátszik egy kedd is, hogy tutira beérjek a szerda reggeli órámra. Rémesen fáradékonnyá váltam a hajnal 3ig tartó jegyzőkönyv írásoktól. Az angol órámra pl sikeresen már egy ideje nem jutok be, mert elalszom. A telefonom pedig meghalt, letiltotta valamiért a drága szolgáltató, szóval most elvitték szerelni, hogy újra telefon legyen, ne pedig csak egy okos zsebjáték. Így most éppen megint a régi telefonommal nyomulok, hát mit ne mondjak kezdem értékelni, hogy olyan kis apró meg könnyű meg keskeny. Pedig milyen hatalmasnak tűnt egy időben. Na mendegy. Most is inkább elmászok aludni, holnap vár a jegyzőkönyv folytatás, mert jegyzőkönyvet írni jóó, bleee.

Ui.: megnéztem az előző bejegyzésem. Tantárgyakat sikeresen elintéztem, minden klappol és tök jó. Síelés jó volt, túléltük, jó móka volt. Álcázási hadművelet is sikeres volt, így nem rúgtak ki a laboros tárgyról, még... :D Szóval van egy halom pipám az elmúlt hetekből, mint sikeresen teljesített feladat a kitűzött pontok mellett.

Nincsenek megjegyzések: