2013. május 17., péntek

Izgulni vagy nem izgulni

1 óra 40 perc múlva kezdődik a nyelvvizsga és minden kiderül, áááá. S. pedig 3 óra 10 perc múlva száll le a buszról. Hétfő délutánig marad, éljen a pünkösd. Június 4.-én záróvizsga, utolsó vizsga eredménye még sehol, kezdek ráparázni, a nyelvvizsgára is. És mindjárt kezdhetek készülődni és indulni, áááá.

A szakdogámat pedig ma délelőtt leadtam, most töltöttem fel épp a könyvtár szerverére, szóval az letudva. Sőt, a témavezetőm azt mondta, hogy jól sikerült. Most nem tudom eldönteni, hogy tényleg elolvasta vagy csak belelapozott, mert a beköttetett verzióval hazafele sétálva egy orbitális hibát találtam benne, meg a vége mindenhogy van csak nem magyarul megfogalmazva. (lehet tegnap át kellett volna még olvasnom kipihent fejjel, így jártam, evan.) Szóval az orbitális hibát (egy szó cseréje, nem mindegy, hogy gomba vagy baci) kijavítottam, záróvizsgán meg kimagyarázom, hogy rossz lett kinyomtatva, a könyvtár oldalára már kijavítva került, a magyartalan mondatok meg maradtak, az már túl feltűnő lett volna. Ráadásul "egész olcsón" megúsztam. Csak 6400 volt a 8 munkanapnyi késés, szóval kb fele annak az összegnek amivel első körben számoltam. Drágán mérték a balfaszságom, na de most már mindegy, megvan, kész van, leadva, a többi nem érdekel.

Ja igen, tegnapi nap poénja. Ha eljutok addig, hogy lesz diplomaosztóm, akkor se lesz ott senki, max S. meg D. Anyámék nyaralni, húgom angliában nyári melón. Jót röhögtem rajta, mert épp aznap lenne guildtali Zalakaroson (7 óra utazás) és nagyon jónak ígérkezik és menni kellene, de azért diplomaosztó se mindig van, ki tudja hogy alakul. Mindegy, június 4-éig vagy ma este minden kiderül. :D Lehet kár ezen filóznom, na megyek összekapom magam, aztán töröm kezem-lábam.

Nincsenek megjegyzések: