2011. augusztus 24., szerda

Befuccsolt terv

Ahogy annak lenni kell és lenni szokott mikor máskor nem sikerül összehozni egy együttalvást? Mikor a legjobban számít rá az ember. Tegnap meg ma volt szabadnapja. Tegnap kötelező programja volt a főnökével pesten árubeszerzés címszóval, ma meg húgomat elküldtem, hogy mehet nyugodtan programot csinálni, mert én csak este mennék. Most meg nem érem el, biztos az ágyban hempereg és derogál felvenni a telefont, na nem baj, ezért cserébe nem zaklatom, siessen csak haza majd este, amikor úgyse fog, mert drága öccsünk akkor már edzésen lesz. -.- Szóval hangulat padlón és még beteg is vagyok, minden nagyon fasza, de tényleg. Legszívesebben a falba verném a fejem. Ráadásul az esti raidet is lemondtam két napja, hogy én ma nem leszek, erre most már nincs helyem... asszem korán fogok lefeküdni. Holnap úgyis korán kell kelnem, mert manikűröshöz megyek. Igen, lesznek csini körmeim. Legalább ennyi jó van a napban.... 

Nincsenek megjegyzések: