2011. augusztus 15., hétfő

Joey nem ad a kajájából!

Húgomnak nem létezik olyan, hogy az másé. Ha nincs ráírva valamire a hűtőben, hogyha megeszed eltöröm a kezedet, akkor lazán befalja kérdés nélkül. Most épp ebéd nélkül maradtam... Tegnap mozi után (jó volt a Zöld lámpás egyébként.) ebédnek vettünk kemencés krumplit meg nekem rántott húst anyuéknak rántott halat, húgom drága meg odavolt reggeltől este 9ig strandolni így neki nem vettünk semmit és ezen most felháborodott mikor felhívtam, hogy mégis hogy gondolta, hogy felzabálja az ÉN EBÉDEMET! De most komolyan, lelki törést szenvedne ha végre egyszer megkérdezné megeheti-e? De továbbra se értem hogy képzeli, a krumpliból maradt pár szem, a húsnak kb a negyede, még harapásnyom is volt rajta, mert tegnap este még megkívántam és ettem belőle kés segítsége nélkül. És képes volt ezt így megenni... lassan beteges az ételimádatom, na de akkoris, pofátlanság csúcsa.

Nincsenek megjegyzések: