2011. október 12., szerda

Beteg, elhavaz, Doctor Who (L)

Hű de rég írtam. Sok minden történt így lett volna miről értekezni. Először is múlt héten sikeresen átestem a megfázáson amivel előző héten szenvedett itthon a család rajtam kívül, bepótoltam. Teamérgezés megvolt. Így sikeresen elmaradtam a laboros gyakorlattal, így még csak egy szárazpróbánál tartok, na de majd holnap, remélem bent lesz Cs. és gyakorlunk vagy valami. Aztán volt húgomnak egy szalagavatója is, asszem lassan felnő, mifene. Ennyire vén lennék? Atyaég.. nekem több, mint 4 éve volt a szalagavatóm, hogy repül az idő. Még mindig emlékszem a készülődésre, az ácsorgásra, a vicsorszerű mosolyra amit a tűzéskor produkáltam, majd a röhejes táncunkra. De húgomék túltettek rajtunk! Discot táncoltak, és szegény fiú szerepbe kényszerült a magassága miatt, ha fiú ruha lett volna rajta, akkor talán nem lett volna teljesen röhejes. De így... szegény jól ki lett röhögve, de nem csak én voltam ilyen aljas. Most meg aludni kellene, de vártam a következő Doctor Who részt, mert vééégre leadják az ötödik évadot magyarul, de csak az axn scifin, ezért nézhetem axn playeren (dejó, hogy kitalálták), viszont nem bírom kivárni a másnapot, így rögtön meg akarom nézni, és mivel 23:00- tól adják az egy órás részt, ezért csak éjfél után került fel a playerbe. Szóval most fuuutás és megnézem aztán szunya, mert reggel korán kelés, kis bújás G.-vel aztán futás órára M-hez, aztánaztán próbálok bejutni laborba, aztán este 6-8 között óra, ami egy nagy bleee, mert követni képtelenség, aztán futás haza, mert raid. Jó kis nap lesz, hű. Na első pontot el is kezdem teljesíteni.



Ui.: Hogy tetszik az új blogruci? Próbáltam valami ént és egyszerűt. Végre használható majdnem rendesen a beépített tervező.

Nincsenek megjegyzések: