2011. október 29., szombat

Helyzetjelentés

Annyi minden történik, hogy nem is tudom követni már a dolgokat. Na lássuk csak. A múlt hétvégén megint G.-nél voltam, utána hétfőn szárazpróbáztunk, kedden körmös így új csini mintás körmöm van, szerdán megint szárazpróba, csütörtökön egy 4-es zh, pedig úgy mentem be, hogy majd pót zh-n találkozunk. Tegnap meg hajfestés. Na igen, megváltozott a hajszínem, szerintem nem látványos, mert sötétszőke lett, ami mondhatni az eredeti csak végre valami színe is lett nem csak mosogatórongy kategória. Kiderült, hogy a világos melírom nem világos volt, hanem neonszőke, nagyon durván. Most már rendes barnás színe van, de látszik hol van, de nem kilométerekről vakítóan. Hónapok óta csak felfogva volt a hajam mikor kimentem az utcára így nem tűnt fel, tegnap délután pedig először hosszú idő óta kiengedett hajjal mászkáltam, fura volt. :D És asszem ennyi. Most irány G.-ért, holnap nála pihi aztán haza és utána bújkálás. Nem szeretek temetőket járni és olyan sírokhoz kimenni akiket nem is ismertem, utána meg olyan sírhoz, aminek nem is kellene léteznie az eredeti elgondolás szerint. Nem szeretem a november 1-et.

Nincsenek megjegyzések: