2011. október 14., péntek

Vedd át a ritmust!

Azt hiszem gondolatmenet meghallgatásra lelt odafent barátnő fronton, mert mostanában D.-vel egyre több időt töltünk együtt. Séta, vásárlás, pletykálás, végre az angolozás is beindult. Ráadásul elkezdtem csajosítani! Én, pont én... :D Na de azért jól esett, hogy ezt mondta. Egyre jobban rákattanok erre a csajosodási témára, asszem megvan az újabb kattanásom. Érdekelne ez meddig fog tartani, remélem marad, mert tetszik.

Szerdán voltam bent M. óráján, aztán szárazpróbázás, azt hiszem menni fog, de majd meglátjuk, még gyakorolni kell, viszont át lettem rakva máshoz szakdolgozni, hogy szakomba vágjon a téma, meg jobban viselem talán az illető hisztijét, mint a megszeppent másodévesek. De a lényeg a lényeg, most úgy tűnik sínen van tényleg az úgynevezett szakmai szekerem, baráti szinten is minden klappol, szóval most már csak G.-vel kellene kicsivel több időt töltenem. Főleg, hogy az októberi beosztása horror. 2 nap meló, 1 nap szabadnap, és persze, hogy akkor szabad, mikor nekem már program van, mint pl a szerda is, M. órája előtt egy másfél órára tudtam felugrani hozzá, mert egy aljas beájulás (az ágyba) 1 órával megrövidítette a reggeli időmet. Most meg szombaton van a következő szabad nap, mikor én loholok haza öcsémre vigyázni, mert anyu viszi fel húgomat pestre, a műszaki rajz órájára. Szóval óje. De legalább nála alszok pénteken. Szombaton meg hátha összejön a Mystery Gang koncert, annnnnnyira szeretném. Táncolni, és átvenni a ritmust! :D


Nincsenek megjegyzések: