2013. október 8., kedd

Zh élmények


Nem nyert kategória... Olvasgattam, olvasgattam a diákat. Bementem, leültem, bazinagy előadóban rengetegen voltunk. Kivégzőtiszt kategóriájú felügyelőkkel. Néztem a zh-t és egyszerűen nem tudtam mit kezdeni vele. 3 esszé kérdés. Egyiknél a kérdést se értettem nem hogy megválaszoljam... Aztán kijöttem, telefon elő (mert ugye nem tudtam kinyomtatni, de telefonra gyorsan felraktam az összeollózott pdfet utolsó pillanatban délután), diák megnéz és bazmegol. Így átgondolva 3ból két kérdést tudtam volna ha tudom, hogy arra a diákra vonatkozik a kérdés. Na mindegy, majd megyek pótzhra. Mondjuk azért nem esik valami jól, hogy az első bme-s zhmat így eltoltam. Lesz ez még így se úgyérzem... De legalább úszáson megdicsért tanárnő, hogy ügyes vagyok és látszik, hogy az izomzatom is kezd emlékezni, hogy én egyszer valaha elég sokat úsztam, mert ugyan a tempóban még lassú vagyok, de bírom tartani az iramot. Ahol gyorsat kellett úszni ott gyorsat úsztam, ugyan majdnem medencébe fulladtam párszor, de sikerült. Szóval legalább mára ennyi sikerélmény volt. Ja meg az, hogy a majd 100 emberből biometriára 12 embernek nem sikerült beküldeni az első feladatot, és én nem vagyok köztük, ráadásul tipikus hibát vétettem, szóval nem csak én voltam ilyen marha. Megnyugtató.. Mondjuk azt is mondta tanárúr, hogy némelyik ember feladatához a saját táblázatában azt írta szörnyű. Hátha az enyém nem tartozik közéjük... Majd kiderül ez is.

Nincsenek megjegyzések: