2013. október 7., hétfő

Első nehézségek

Mára volt a hivatalos első leadás biometria 2ből az első otthoni feladatnak. Tegnap estére összeszenvedtem valamit, elküldtem. Ma reggel 6:17kor (!) visszaírta a tanár, hogy hüm, hüm. Hazajöttem, megválaszolgattam, ment vissza a javított verzió, érdekel, hogy még mennyi hiba lesz benne, mert úgy vezették elő, hogy a 2-3 visszaküldés az általános, nem kell megijedni. Hát köszi.. Na majd kiderül. 

Holnap meg minőségirányítás első zh, a felét nem értem a diáknak. Vagyis jobban mondva nem tudom vajon hogyan és mit fog belőlük számonkérni, szóval ááá. Ráadásul nem lehet nyomtatni a diákat, mert jelszóvédettek, így holnap még kijegyzetelem belőle a dolgokat, mert biometria előadásra be kellene most már jutni. Főleg, hogy szerintem kiadják a második feladatot, hacsak még nem adták ki, az roppant kellemetlen lenne ha már megtörtént volna. Szóval be kell menni, nincs mese. 

Az általános fáradtság amúgy egyre rosszabb, mert totál kezd megborulni az alvásrendem tőle, mert igyekszem szabadnapon vagy csak úgy kialudni magam, aztán este nem leszek fáradt, fenn maradok, másnap ha korán kell kelni megint fáradt vagyok, szóval sehogyse jó. Még szokni kell a dolgot. 

Együttélés pedig egyre jobban tetszik. Jó dolog hazajönni és itt találni S.-t vagy várni haza vagy csak ellenni itthon kettesben. Jó móka, meg tervezni a menüt a hétre, meg bevásárolni meg egyébként is.

Nincsenek megjegyzések: