2010. november 7., vasárnap

Életjel

Ééééés túléltem, éppen de sikerült, jók vagyunk, de lesz ez még így se érzem. 9-11... csodás volt, de még azóta sem mert megnézni, hogy mit tudtam jól és mit nem, félek... jobb a boldog tudatlanság, olyan majd lesz valahogy. Meg újra fotóbolt művészkedem, aminek az eredménye, hogy kértem véleményt Tőle, azt mondta nem rossz és érzem is, hogy fejlődtem, mert magyarázott és emlékeztem és tök jó, de mondta inkább küldjem el a képeket amit szeretnék rá, meg kb milyen legyen és majd megcsinálja nekem. Szóval lesz szép új kabátka, bizony. Én meg csak szórakozom az összemosásokkal meg rétegek és színállítás és vicces dolog. Ha valaki tudja értelmezni a feliratot (éljen a magyar verzió) akkor bármit össze lehet hozni ami legalább utánzatnak jó a nagyokat koppintva. Na elmászok aludni, mert jön a szófosás.

Nincsenek megjegyzések: