2010. november 30., kedd

Pihenő

Na nem végleges vagy hosszútávú csak egy kis röpke a mai nap folyamán talán másodjára? Napok óta a folyamat jegyzőkönyvekkel szívok, most már lazán elmennék egy menő titkárnőnek annyi szerkesztést csináltam... komolyan mondom a jegyzőkönyv nagyrésze csak a word használatáról szól és nem a tartalomról, tudtam, hogy kézzel kellett volna írnom! De ott süllyedtem volna el szégyenemben... Szóval lassan de biztosan haladok, holnap meg molbiosz zh, vicces lesz, fölöttébb vicces.

Most meg azon gondolkodom mikor törjem rá húgomra meg a pasijára az ajtót, mert bezárkóztak a szobájába és sutyorognak meg néha néma csönd és nem akarok ideje korán nagynéni lenni. Az előbb mikor a nappaliba sunnyogtam be a nyomtató miatt úgy kellett egymásról lemászniuk, pedig hagytam majd fél perc időt a kopogás és a belépés között. Ezek a mai fiatalok...

1 megjegyzés:

Csiga írta...

Hosszú lett mégis ez a pihenő... :P