2011. december 13., kedd

Dögunalom, alváshiány

Reggel alig bírtam felkelni, de felkeltem, reggelit is vittem, éppen odaértem, futva érkeztem a buszhoz, de elértem. 9-en voltunk, 3 embernek volt meló, de maradt mindenki, mert úgy volt lesz meló. Az első egy órában volt is 7 embernek, aztán befejeztük a 4 emberes munkát. Így kb végigültük az egész napot, szenvedtünk és próbáltunk nem látványosan ásítani. Elment 7 óra semmittevéssel kb az életemből, de kerestem vele több mint 3 ezer forintot. 
 
Ezek után G.-nél filmnézés, pizzázás. A donpepe akciós winter pizzáján elvileg van sütőtök. Narancssárgának narancssárga volt a sajt, de tököt nem találtam, eltűnt. Pedig érdekelt volna milyen a tökös pizza, mert így csak sajtosnak tűnt egy kis zöldséggel (ruccola). Este haza, ellevés, ma meg úgy volt D.-vel találkozunk és kicsit lányos programozunk de elaludt. Így sztornó, 3ra meg laborba megyek. Végre vannak sejtek és lehet ápolgatni őket. De előtte elugrok szerintem nadrágot venni meg D. karácsonyi ajándék első felvonást. 
 
9 óra alvás után egész frissnek érzem magam az eddigi 4-hez képest, még. De tegnap G.-vel összebújva aludni jobb lett volna, de jöhettem haza 7-re, mert drága húgom és édesanyám táncsuliba mentek, mert utolsó óra meg ilyesmi, úgy hogy vasárnap mikor jégkorizni voltak elméletben húgom drága úgy összetörte a térdét, hogy járni alig bír. De azért ő most elment, végigülni. Én meg rohadhattam itthon bébiszitterként. Óó, je. Na mindegy, lassan tényleg össze kellene magam kapni és elindulni...

Nincsenek megjegyzések: