2011. december 25., vasárnap

Karácsony

Hol is kezdjem... először is, ezt a gyönyörűséget most mobilról pötyögöm, így ha hiba van benne, akkor bocsi. Minden kedves és  kedvetlen olvasómnak boldog karácsonyt! Amilyen letört hangulatban kezdtük a tervezgetést olyan nagyszerű lett a végére. 23án még pl öcsémnek nem volt ajándéka, de beszabadultunk abba a játékboltba, ahol én még sose jártam, mert az A játékbolt. Anyuék mindig innen vették a játékaink. Hatalmas... egyszerűen hatalmas. Raktárszerű ugyan de úúúú, annyi játék van, hogy hihetetlen. Nem is tudom, hogy fordulhatott elő, hogy csak lassan 22 évesen fordultam meg ott. Mondjuk asszem sejtem, lazán felvásároltam volna a félboltot.

Utómunka hatása :D

Na de aztán hosszas jobbra-balra szaladgálások közepette sikerült teljesíteni a futamot, kaja megvéve, sőőőt még extra sajtok is meg tojáslikőr, meg borok meg aszalt gyümölcs, hogy majd tartunk egy amolyan hedonista estét és burzsujmódra drága sajtot, aszalt gyümölcsöt, diót, mogyorót ízlelgetünk pástétommal meg pirítóssal és hozzá bort iszunk. Majd kiderül mikor, mert úgy volt, hogy ma de végül elmaradt, túl fáradtak és fullig telék voltunk. Na de a mesélés. Ebédre készültünk, sikerült is dél helyett 1-re elkészülni úgy, hogy nagy fazék töltött káposzta, leves és sült hús mártással és körettel. A tepsis hús pedig már a sütőben, szóval jó időt futott anyu, mert én csak besegítettem. Finom volt minden, de az íz érzékelésemet emiatt a fránya megfázás miatt kezdem elveszíteni. A kaják felét nem úgy éreztem ahogy kellett volna és ez roppant zavaró.

Na de (most tele van a szöveg ezzel, szöööörnyű) a nap fénypontja, ajándékbontás. Gyerekes ugyan, de annyira vártam, hogy kibonthassam ezt a gyönyörűséget. Elősztori: G.-nek hülye humora van, péntek este mikor beszéltünk azt mondta hogy hát izé rossz híre van, nincs telefon. Elszontyolodás megvolt, megbeszéltük, hogy másnap reggel ajándékcsere, mert ő még délig dolgozik és nem esne be ebéd közben, mert megy haza pihenni meg saját családdal szentestézni aztán lehet egész karácsonykor nem találkozunk, mert eléggé meg vagyok fázva, még a jövő zenéje, hogy hogy lesz. Szóval szombat reggel be, odaadnám az ajándékát de 5 perc és jön csak még dolga van, így a bolt előtt ácsorogtam és vártam, vártam, már órát nézegettem, mert be kellett mennem a tescoba pár apróságért anyunak, mert reggelre derült ki mi az az 1-2 dolog, ami hiányzik. Aztán nagynehezen készen lett, elém állt és egy szépen becsomagolt piros masnival átkötött csomagot nyomott a kezembe, tisztára úgy nézett ki, mint a filmekben az ajándékdobozok. Szóval olvadás és te szemééééét érzés, mármint jó értelemben. De azért na, aljasság volt részéről így beetetni. Gyors lefertőzési kísérlet aztán bolt, haza és készülődés, elősztori vége. A többi várt ajándék se volt kutya, egyedül a húgomtól kapott volt teljes meglepetés. És meg is lepődtem, kaptam egy szép baglyos karkötőt, nem tudom honnan tudta, hogy ennyire oda vagyok érte de piros pont neki plusz egy ecsetkészletszerűség sminkhez, igazából csúnya dolog bevallani de nekem jobb van, csak nem mutogatom így a készlet valószínűleg vagy beporosodik, vagy pár hónap múlva csendben átvándorol hozzá. De azért aranyos volt tőle, a karkötő viszont <3. Van még 180 színű sminkpaletta anyu pasijától, anyutól ékszeresládika (vééééégre) plusz a műanyag tároló, amit már rég kinéztem, öcsém ajándékának neveztük ki a vett mikrofonos fülhallgatót, mert ígyis úgyis kellett, mert a régi bemondta az unalmast, de így úgy lett titulálva, hogy tőle van. Na meg pluszban csoki, Lóri küldött mindenkinek eleget.

Na de (csak hogy szép legyen a sorminta :D) az est fénypontja a családi közös ajándék volt. Az a játék mikor az ember feltesz a homlokára egy papírt rajta valamivel és csak ő nem látja és ki kell találnia mi van a homlokán. Na ebből szereztünk gyerekverziót (kacsa vagyok, fagyi tölcsér vagyok, villanykörte vagyok, stb.) és felnőttet (Mt. Everest, Marilyn Monroe, George Bush) és mivel egyikünk se volt penge előbb a gyereknek ugrottunk neki, hogy szokjuk. Hát még az is betett. :D A létra megkeserítette perceim, de húgomét is a tej. Öcsém meg csalt de azt se rendesen, mert azonnal lebukott. (tárgy? igen, világít? igen, villanykörte? igen, te csalóóóóó) Előtte a ceruzával hosszú köröket szenvedett végig míg végül megunta és megnézte. De azért jó buli volt, jól szórakoztunk. Ezek után ejtőzés és pihi, most meg itt pötyögök, mert a telefon jóóóóó. <3

Nincsenek megjegyzések: