2011. december 26., hétfő

Újabb lépcsőfok

G.-vel elért a kapcsolatunk abba a fázisba, hogy az ő családjától is kaptam ajándékot, apróságot de kaptam, én pedig nem készültem. Egyszerre volt ciki és megható. Főleg, hogy próbáltam elsunnyogni a velük való találkozást ha már a megfázásom miatt nem vállaltam, hogy ebédelek velük és teleköhögöm a kaját és mindenkit ezzel ajándékként egy megfázást adva. Ja igen, az elsunnyogást úgy, hogy náluk aludtam este, mert csak ő meg a bátyja volt otthon és úgy volt, hogy reggel megyek is haza, mert a család többi része délre jön, aha, egy majdnem másfél órával hamarabb így még majdnem ágyban találtak, csak gyorsan kikommandóztam onnan magam és magamra kapkodtam a rendes ruhám. Még kis cseverészés, aztán kaja előtt tényleg leléptem ha már egyszer azt mondtam nem leszek. Egyébként is várt itthon a több mázsányi kaja. Szóval na. Plusz pár fő a karácsonyi listára a szűk család fülhöz. Szip-szip.

Nincsenek megjegyzések: