2012. június 13., szerda

Az év "felfedezése"

Mióta belekezdtem a diéta, torna, fogyjunk le projektbe érdekes dolgot vettem észre. Lazán megmarad a kártyámon a pénz. Fényévekkel jobban állok, mint máskor ilyenkor így hónap közepén pedig már vettem nem sürgős dolgokat. Sőőőt még a perselyre is áttudtam rakni egy jelentős összeget. (megjött a nyári gyakorlatra kapott pénz, röpke 1 ezres napibéren leszünk) Szóval happy és sunshine. Éééés *dobpergés* tavaly nyári súlyomnál tartok, jeee.

Ui.: Beijedtem a szervestől, átraktam július 5.-re, most az élelmiszerre tanulok, mint áááállat és így reménykedek, hogy nem két vesztes hanem két sikeres vizsgát nyerek ezzel a manőverrel. A biokém 2 meg kuka, megyek tanárral egyezkedni, hogy nem lehetne-e úgy, hogy jövő félév elején levizsgáztat és akkor egész augusztusban tanulok rá, mint a hülye gyerek, de tényleg és akkor abba talán a tanszékvezető se köt majd bele.

Ui2.: 2,9 MB/s-kel töltök. ááááá, dejóóóó :D Jó ötlet volt az új router és adapter, végre van netem. :D

Nincsenek megjegyzések: