2012. június 28., csütörtök

Szerencse leánya?

Tegnapi vizsgám 4-es lett úgy, hogy a kettesért rimánkodtam volna még akkoris mikor kihúztam a tételem, de mivel utolsónak maradtam tudtam még tanulni plusz nem felügyeltek ránk így tétel elő, elolvas újra, izgulás legyőzve. :D Tegnap G. tesója hazajött és közölte, hogy terv módosul, a mai munkás nap de lazább (már 2kor végeztünk) de holnap pihi, így a növénytanra rápróbálok hátha sikerül és akkor nem kell 3 ezret fizetni érte. Most meg megtaláltam életem első négylevelűlóheréjét így ezt égi jelnek vettem és megvettem életem első lottóját :D Nem tudom mi ez a szerencse eső de jövőhét csütörtökig kitarthatna és akkor több, mint sikeresen zárnám a vizsgaidőszakomat és úgy majdnemhogy az egyetemet, lécci, lécci. (vagy nyerjek a lottón és akkor nem érdekel ha még csúszok egy félévet :D)

Nincsenek megjegyzések: