2012. június 2., szombat

Spórolni nehéz


Mióta reggel megláttam, hogy az egyik sminkmárka honlapján nagy ünneplés van meg kuponok azóta vásárlási láz gomb bekapcsolt. Kiválogattam egy halom mindent (~6 ezer értékben), aztán kétszer nyomtam ki, hogy mégsem. Végül jól lebeszéltem magam, hogy oké, hogy a végére sikerült 3 ezerre leredukálnom, de biztos szükségem van nekem ennyiért egy rúzsra meg pirosítóra mikor az itthon lévő pirosítót se használom, meg úgy egyébként mostanában sminkelni se, mert rohanok mindig? Szóval végül letettem róla, hogy nem, nem kell. Aztán feltévedtem ebayre és vettem bb krémet. Az itthon lévő fogyóban és azt az egyet használom, még ha nem is mindennap de szoktam, és most olyat vettem amit cipelni is tudok magammal és olcsóbban mintha a nagy kiszerelést vettem volna szóval happy és hawaii de az a 3 ezer akkor is elköltésre került. Ehh... Soha nem sikerül visszapakolnom a persely számlámra azt az összeget, amit az elmúlt 3 évben költöttem el. Szóval most már tényleg pénztárca stop, táborig minimális költségekkel kell kihúznom. Tusfürdő-sampon vétel lesz a közeljövőben esedékes és ennyi. Se plázás kaja, se édesség, se elcsábulás, se felesleges marhaság! Azt hiszem el dugom a bankkártyám. Most kell sürgősen megtanulnom spórolni nem pedig mikor a számlák gyűlnek majd...

Nincsenek megjegyzések: