2012. június 10., vasárnap

Égszakadás, földindulás

Tegnap csak olyan durva vihar volt, hogy G.-vel beájultunk 10-11 környékén, de fél 1-kor én olyan lazán felpattantam ijedtemben, hogy G.-t is felkeltettem aztán hajnal 3-ig ment a sakkozás, hogy aludni kellene. Ja. De nem tudok. Még szerintem sose voltam úgy viharban, hogy felettem volt, mert villámlás után instant jött a dörgés és olyan hangosan, hogy csengett tőle a fülem. Végül nagy nehezen sikerült mégis elaludni, na de akkoris. Reggel nem is ment a korán kelés, 7:40-kor kaptam kávét amit megittam, aztán 8:10-ig visszaájultam. De szerencsére sikerült időben újraébredni és G. beért a munkahelyére én meg haza vánszorogtam, de tettem egy kitérőt a virágpiac irányába, mert miért ne. Hát kérem szépen ooooolyan szép virágok voltak pár száz forintokért, ha lett volna apróm tuti hozok haza. (sajna bankkártyát még nem fogadnak el a nénik :D) Negyedannyiba kerültek, mint a virágosnál és úúúúú. Szóval meglesz a hétvégi program majd legközelebbre. Most meg tanulni kellene, ja, kellene. ÁÁÁÁÁÁÁ!

Nincsenek megjegyzések: