2012. június 26., kedd

Laza hét?

Egy nap meló, egy nap tanulás, egy nap vizsga, egy nap tanulás, egy nap meló. Asszem ritka "laza" hetem lesz. Tegnap egyedül kellett hazajönnöm így buszoztam, természetesen eláztam, amíg kiértem a buszmegállóig (fél óra séta) plusz 2szer rossz utcán kanyarodtam le de végül csak meg lett, de a korábbi busszal jöttem el (16:05) így már 3kor munka félbehagy, elszalad és így voltam itt G.-nél ajtón belül fél 6 után. Mára meg azt mondta az összekötő ember, hogy maradjak itthon tanulni, mert most a legfontosabb, hogy sikerüljön a vizsga. Hát jó, rajtam ne múljon, főleg, hogy ma is buszoznom kellett volna, jobb ez így. Csütörtökön viszont nem lesz oda fuvarom így akkor is szabadnap, de pénteken most már tényleg megyek, mert azért ez így elég cinkes, hogy 2 hét alatt jön össze az 1 hét. Oké, oké, hogy így is leigazolják (főleg, hogy múlt héten a 3 nap alatt többet voltam bent, így megvolt az egy hetes munkaidő) de mégse tiszta a lelkiismeretem. Szörnyű vagyok vagy szörnyű vagyok?

Ui.: jól szurkolnak a bentiek, a csütörtöki vizsga is sikerült, szóval irány tanulni, magától nem mászik a fejembe az anyag.

Nincsenek megjegyzések: