2013. szeptember 11., szerda

3. nap

Rászokni rászoktam a "hajnali" kelésre viszont nem bírom kategória van. S.-nek összekészítettem a cuccát aztán még visszadőltem aludni egy másfél órára mikor elment de mikor csörgött az óra, hogy na ennyi volt  a plusz alvás úgy éreztem mintha a fogamat húznák. Nagyon-nagyon nem volt kedvem ébredni így az első komolyabb kávé elfogyasztása megtörtént különben nem bírnám a mai napot. De S. is hullafáradt, pedig éjfél előtt már alszunk, az elmúlt félévben pedig sose feküdtünk fél 1, 1 előtt, szóval fene se érti. Na de ebook olvasó bepakolva hátha lesz rá időm (és ugyan tudok mit csinálni a 2 és 1 órás szünetemben de azért biztos ami biztos), papírok bepakolva amit intéznem kell és mindenre elszánva azt hiszem lassan indulhatok is.Aztán meglátjuk hogy bírom a gyűrődést éjfélig, mert megint lesz raid, bizony. Hazaesek 7 után és rögtön leülök kb játszani, áá, nem vagyok kocka dehogy. Na még vágok fel almát és akkor a kajacsomagom is készen lesz teljesen. Mit felejtek el, mit felejtek el.. nem tudom.. majd napközben kiderül. És jelentem rászoktam a reggelizésre. 23 évesen... ideje volt.. :D

Nincsenek megjegyzések: