2013. szeptember 9., hétfő

Első hét, első iskolai nap vége

Túlélve, teljesítve. Eddig semmi olyan nem merült fel, ami megoldhatatlan lenne. A szagelszívó működik, csak bénák voltunk (kihúzható, jééé, ilyen is van?). Zuhanyfüggöny továbbra sincs, de kezdünk belejönni és a fürdőszoba szőnyeget száműztük fürdés idejére, meg úgy egyébként is. 

És a legmeglepőbb dolog, hogy nagyon simán rászoktam a 6:20-as kelésre (felesleges korábban. Nekem csak 7:40-50 között kell elindulnom ha 8-tól vagyok, S. pedig elkészül ha akkor kelünk), legalábbis még nincsen meg a hullafáradtan összeesek dolog, mondjuk nincsenek is még raidek, így éjfélig kb sose voltunk fent, talán csak szombaton és asszem ennyi. Teljesen nyugdíjas tempóban vagyunk, 11-12 előtt már alszunk. :D Így mondjuk egy csomó minden beleférne a napomba, de még nem teljesen sikerült tesztelni, mert természetesen, múlthéten 2-3 napot ágyban fetrengve töltöttem, mert szarul voltam. A hétvégét pedig ellustálkodtuk. 

Most meg zuhog az eső, így nem tudtam elindulni ahogy terveztem, mert gyalogos témák lettek volna. De még kicsit várok aztán elrongyolok boltba mosószerért, mert sikeresen elfelejtettük anyuval (úgy volt szombaton hoz nekem occóért), és hétvégén nem néztem meg jól és csak fehér ruhákra valót vettünk S.-sel, és mivel van benne fehérítő, ezért nem merem a színes ruhákkal kipróbálni. De mosni kellene, ezért sokáig nem húzhatom a dolgot. Mondjuk lehet úgy szervezem, hogy hazajövök, elindítom a mosógépet és elmegyek S.-ért, mert nála sincs esernyő és nem kellene, hogy teljesen elázzon amíg hazaér, elég volt, hogy én megáztam, amíg hazajöttem az egyetemről. (ahol egyébként reggel rekordsebességgel találtam meg a termeket, pedig jól elvoltak dugva, bizony) Szóval van program bőven, főleg, hogy ki kellene gondolni a vacsi-holnapi ebéd témát. Hmm, hmm, azt hiszem meg is van. Mert jelentem eddig S. hősiesen túlélte az összes konyhai próbálkozásomat.. :D


Na de az első tanítási nap. Hazudnék ha azt mondanám totál nyugodtan indultam el reggel, mert nagyon nem. Alapból kezdődtek a problémák, hogy merre is lehet a terem. Magamon is meglepődve simán leszólítottam egy csajt, hogy bocsi nem tudod merre? Még mák, hogy megkérdeztem, különben sose jövök rá, hogy az épületet megkerülve lehet megtalálni, keringtem volna az épületben sikertelenül, mert a C lépcsőháznak külön bejárata van. (vagy lehet valahogy alulról is megközelíthető, majd ezt szerdán kiderítem a lyukasóráim alatt) Szóval nagynehezen meglett, de semmi kiírás a termen, viszont hatalmas, lábremegve léptem be, hogy de ciki lesz kimenni ha rájövök rossz teremben vagyok és már a tanár bent volt beizzítva a technikát, szóval mindjárt órakezdés, de jóóra, a falra vetített diából rögtön kiderült. Előremászás, első padsor, környékemen senki, na nem baj, egyedül ülök, de senki mellé nem akartam csak úgy beülni, főleg, hogy az egész kar együtt hallgatja szóval kivártam a következő órát mikor már csak biomérnökök maradtak elvileg. Nadeszóval az óra nem volt rossz, technológiamenedzsment. Az előre küldött anyag alapján ritka rossznak tűnt, alapul véve az eddigi közgázos tárgyaim, de ez most kifejezetten tetszett, mert jó az előadó és jól is adja elő. Nem egy száraz valamiként. Ráadásul a példái is nagyon jók, szóval erre tuti be fogok járni, mert amúgy tanulhatatlan lenne. Következő óra már viccesebb volt. Táplálkozási biokémiai és dietetika. A dietetika rész kb csak annyi, hogy kiselőadást kell csinálnunk, mert a bme-sekre állandóan panaszkodnak, hogy nem tudnak előadni, így msc-n most gyakoroltatják a diákokat. Ééés áttörés, páros munka vagy egyéni, gyors oldalra fordulás, mellettem ülő lánnyal rögtön egymásra mosolygás és lennél a párom kérdéskör után első személyes ismerős abszolválva. Mert facebookon már találtam egyet. Mondjuk eddig két olyan ismerős, akik közül egyikkel sem azonos szakirányon vagyok, namindegy, de legalább ismerős, haladok. Viszont ezekből a tárgyakból csak 2 hét múlva lesz megint óra, mert jövőhéten egyetemi sportnap van és tanítási szünet. Így rögtön az elején.. jól nyomják :D Érdekel milyen lesz a többi óra meg egy óra alatt mennyi anyagot veszünk meg ilyenek, mert most biokémen nem vettünk, csak megbeszéltük a számonkérés, félév menetét meg a témákat lestipistopiztuk. Mondjuk azt hiszem akkor tudom mit fogok csinálni a szabadnapon, gyűjtöm az anyagot, mert jobb minél hamarabb megcsinálni, nov 25-re kell kész lennünk, de inkább most nem hagynám a végére mikor tanulni is kell majd nem keveset gondolom, meg ki tudja még miből milyen "házifeladatot" kapunk. (laborból szerintem tuti lesz jegyzőkönyv, még az is szép meló lesz, hétről, hétre)

Nincsenek megjegyzések: