2013. szeptember 15., vasárnap

Péntek 13? Inkább szombat 14!

A sütőpucolás csúfos véget ért. Elsőkörben találtam egy olyat, hogy meleg sütőbe almaecet+cukor, valamennyit fel szedett ugyan de bele is döglöttünk majdnem a szagba, aztán még próbáltam vakarni kicsit, feladtam, így szagtalanításra ment egy kis citromlé forralás, erre ma mondta anyu mikor megkérdeztem, hogy meleg sütőbe só, azzal kijön és máskor még frissen só rá, lehet tovább sütni aztán meg kitörölni. Na majd később kipróbálom, mert természetesen lebetegedtem, így most a teakúra folytatódik és ágyban vagyok, S. meg reggeli-ebédet csinált meg felporszívózott meg elmosogatott, hogy pihenjek, szóval nagy szerencsém van ezzel a sráccal, érdekel mikor lesz elege. :D De azért elég kiborító, hogy így egyik napról a másikra nagyon durván lebetegedtem. Torkom kapar és fáj, köhöghetnékem van, de csak kiköpöm a tüdőm verzió, mert jobb nem lesz tőle és olyan nem vagyok jól érzés. Nagyon nem jó. Helyre kellene rázódni hisz így hogy megyek kedden úszni?

Nincsenek megjegyzések: