2013. szeptember 19., csütörtök

Alváshiány, betegség

Tegnap végül nem jutottam be gyógyszerkémiára, se bioinfo elméletre, itthon fetrengtem betegen. Ma meg elaludtam.. Felkeltem S.-sel, bekészítettem a napi kajáját, elment dolgozni én meg visszamásztam az ágyba melegedni, mert nagyon hideg volt és csak 5 percre csuktam be a szemem.. 3 óra alvás lett belőle, ezzel lekésve a biotermék tech órát, ráadásul gyorsan a lakást is olyanná kell tennem, hogy a tulaj nyugodtan feljöhessen úgy, hogy nem kap szívrohamot, mert csak ma 3kor tud felugrani a tv-ért, amikor egyikünk se lesz itthon. Szóval öröm a köbön. Nade alkalmazott biokémre mindenképpen be kell jutnom, mert mta-s előadók vannak és érdekel a téma is, szóval kezdődjék a nap így délután fél 1kor.

Ui.: és nem, nem vagyok olyan hullafáradt, hogy legszívesebben ágyban maradnék még 3-4 napig.

Nincsenek megjegyzések: