2010. január 31., vasárnap

Sítábor

Így fogok én is síelni kedd reggeltől. Most épp a lázas pakolás közben megpihentem. 11kor indul a busz... szóval még van szűk 4 órám addig. Pénteken volt az utolsó vizsgám és nem hiszem, hogy meg lesz... délelőtt, vizsga előtt átnéztem pont azokat a témákat, amikből az esszék voltak és erre ott ülve nem ment a felidézése, tudtam hogy néz ki az oldal, merre dőlnek a betűk, hol vannak az ábrák, de hogy mi a szöveg... egyszerűen nem bírtam felidézni, majdnem az asztalba vertem miatta a fejem, hogy ilyen egyszerűen nincs...

Reggel óta meg be vagyok zsongva, síelni fogok, síelni fogok, síelni fogok. Csak ezen tud járni az eszem. Már tegnap úgy telt a délutánom, hogy a lábamban volt a síelés ritmusa. Szöööörnyű. És amúgy úgy megyek el, hogy senkit nem ismerek, vagy nem tudok olyanról, hogy jönne akit ismerek. Szóval jó nagy zsákbamacska lesz ez az egy hét. Na majd meglátjuk, mászok vissza pakolni, valamit tuti itthon fogok hagyni. Remélhetőleg nem töröm össze magam...

Nincsenek megjegyzések: