2013. április 18., csütörtök

Csodás reggel

Mire a legjobb kelni? Hogy anyád bevágtat a kibontott leveleddel, hogy intézd már el (egy olyan ügyet, amivel valószínűleg csak azért zaklatnak, mert nem fizettem külön eljárási díjat a gyorsabb ügyintézésért, így még csücsülnek valahol a felmondási nyilatkozaton de azt már látják, hogy felmondtam a bankban a befizetést) és ha te félálomból felijedve nem a megfelelő hangnemet ütöd meg akkor rögtön érkezik a mi bajod velem mostanában kérdéskör amire ha válaszolsz elindul a lavina és a végén az jön ki, hogy elkényeztetett liba vagy amiért nem dolgozol, kifizették helyetted a tandíjad és nem reggel 6tól éjfélig tanulsz, mint az állat, hogy ő is láthassa, hogy majd beleszakadsz a tanulásba, mert a 8-9-től délután 5ig tartó tanulás nem tanulás, az csak tinglitangli, mert nem látja. Szóval húzzál dolgozni és pénzt keresni és nem ingyen élni. Ó, és igen, mindig, bármikor amikor nyűgje van megértően bólogatva hallgasd végig és dobj el mindent amit éppen csinálsz, mert ha beszél veled akkor ő lehet csak az első akire figyelsz. Ha pedig elfelejti, hogy ő hozta fel a postát és ezért nem nyitottad még a ki a leveled, mert nem láttad, hogy valaki felhozta akkor sem neked van igazad, mert ő tökéletesen emlékszik mindenre és te vagy a hazug szemétláda, hogy mást állítasz. 

Hangulat csodásan megalapozva, a kurvaéletbe már. Tegnapelőtt amiatt kaptam egy fejmosást, hogy miért nincs még kész a szakdolgozatom, mert bezzeg az ő idejében már rég le kellett ilyenkor adni a konzulensnek. Valamelyik héten, hogy miért ülök itthon mikor ennyi szabadidővel igazán dolgozhatnék. Hogy nem hívnak a diákmunkával? Hát menjek utána és szerezzek, mintha az olyan könnyű lenne, főleg, hogy most már heti 3 napot nem érek rá az angol órák miatt. Tegnap csak azért felhívott, hogy mosogassak el, mert ő jön haza és főzni akar vacsorát. Végül virslit csinált... Ezek után nem értem miért van felháborodva azon, hogy nem vigyorogva várom a következő csesztetést. Főleg ha az így reggel talál meg mikor még 5 percet akartam aludni... Pont azt az 5 percet, amin múlik, hogy egész nap házisárkány leszek vagy sem. És ezt ő nagyon jól tudja, vagy legalábbis kellene tudnia ha ismerne. De egyáltalán egy elkényeztetett lusta ingyenélőt ki akarna jobban megismerni?

Éés igen 8-kor akartam kelni és tanulni a délutáni zh-ra, ehelyett még legszívesebben csapkodnék, bőgtem egy sort és már elment egy félóra az időmből és még el fog pár mire lenyugszom. Csodás. Á, nem vagyok alapból síkideg a nyelvvizsga, szakdoga, vizsgák miatt, á, dehogy. Csak ezt marhára nem veszi észre.Csak azt, hogy este ülök a gépnél és nem szeretem ha olyankor zaklatnak azzal, hogy "képzeld már megint milyen hülyékkel kellett foglalkoznom".

Nincsenek megjegyzések: