2013. április 17., szerda

Elkerülhetetlen

Azt hittem könyvtár nélkül is menni fog a szakdoga téma de nem. De csak azért, mert sok cikk fizetős és a könyvtárnak van éves bérlete hozzájuk. Bah.. mehetek beiratkozni az utolsó pillanatban, mert természetesen eddig nem találtam olyan cikket a fizetősök között ami kellene, most meg rögtön 6ot is, ilyen az én szerencsém. Ja és igen, marha szarul állok. De megoldjuk, megoldjuk.

És tegnap megérkezett a nyelvvizsga behívó. Április 27. 8:00 - 8:40 a magnó, május 17. 15:45 - 16:20 a beszédkészség. Addig háromszor szívrohamot kapok, de legalább jól szét vannak húzva, van esélyem a második részre még készülni, attól sokkal jobban parázok. Listeningnél vagy mákom lesz és jó szöveg lesz vagy nem és elcseszem. Mondjuk ilyen szempontból jövő hét szombat után kiderül, hogy lesz diplomaosztóm vagy sem, kár aggódni vagy sem. Mert ha nagyon elcseszem, akkor már nem aggódok a többiért, mert úgyis egy félévig nézzek ki a fejemből. Vagyis nem, mert akkor irány surány megyek takarítónéninek. :D A legdurvább, hogy már csak nyűgnek érzem ezt az egészet. Nem is érdekel már a szakmám (mondjuk úgy, hogy egy éve nem is igazán foglalkozok vele, mert minden más van és megrekedtem úgy nehéz is), inkább csinálnék mást. Nem is értem miért akartam anno ennyire erre a szakra jönni. Mindegy, csak azért is kell az a papír, hogy igenis csináltam valamit nem csak elment a semmire 5 év az életemből.

Vissza is mászok megírom az angol házim meg tanulok a holnapi zh-ra, aztán fordítok aztán már fél 6 és irány beszélgetni S.-sel, nap fénypontja. Azért az se normális, hogy délután az estét várom aztán este sápítozok, hogy elment az egész napom. Ördögi kör.

Nincsenek megjegyzések: