2013. április 5., péntek

Megcsúszva

Áá, kicsit se csúsztam el az angol házival, áá, dehogy, csak azért keltem egy órával hamarabb, hogy az utolsó talk feladatot megírjam, de megírtam, tiszta büszke vagyok magamra, mert egy 40 perc alatt összedobtam egy egy oldalas szöveget. Na már csak negyedére kell ezt az időt redukálnom és kiiktatnom a szótárhasználatot és akkor nyelvvizsgán se lesznek gondok. Na most viszont húzok összepakolni meg rendbeszedni magam, mert 10től angol utána meg szaladok a buszpályaudvarra és suhanok S.-hez hétvégére. 3 napja váltunk el, de már most nagyon hiányzik, mi lesz itt nyelvvizsga, záróvizsga környékén mikor kimaradnak hétvégék? Áá, nem gondolok bele, még nem. Nem akarok, de egyfolytában ez jár a fejemben. Hogy sose tudok örülni annak ami van és azon sopánkodok ami lesz. Bah, le kell erről szoknom.

Nincsenek megjegyzések: