2013. április 9., kedd

Hullafáradtság újfent

Kikészít ez az angol, főleg ha nem bírok éjszaka aludni reggel meg kelni kell. Fél 5ig (!) forgolódtam az ágyban és próbáltam elaludni, mert 7kor már kelni akartam amiből végül 8 lett, és majdnem beájultam a zuhany alatt a fáradtságtól, szóval eddig jól állunk... Mindjárt összekapom magam csak még várom, hogy hasson a kávé és ne ásítozzak akkorákat, hogy bárkit lenyelnék, aztán futás magánangolra, mert most már heti 2-re járok a nyelvvizsgáig, dejó. És természetesen pont ma van szar idő. Tegnap hétágra sütött a nap most meg beborult szutyok idő van.

Mondjuk lehet azért nem bírok most rendesen aludni, mert a hétvégét kb átaludtam. S.-sel kissé fáradtak voltunk és a napi programok között szerepelt a későn kelés, délelőtti és délutáni szieszta aztán nyugdíjas módra 10-11 környékén már esti alvás kezdete. Szerintem 12-13 órákat simán megaludtam ha nem többet. Szóval a hétvége jó volt és remélhetőleg mikor most hétvégén jön, akkor nem lesz ilyen rossz idő és esetleg tudunk sétálni menni vagy valami, elvileg D.-vel sörözünk szombatunk, csak még fel kellene hívnom, na mai program is megvan az új szemüvegem beszerzésén felül. Mert vééégre elkészült, és erről természetesen mikor értesítettek? Pénteken mikor már szaladtam a buszhoz. Tegnap meg kiment a fejemből, hogy ki kellene itthonról mozdulni és ilyesmit művelni. Na de ennyi voltam, összekapom magam és húúúzzok angolra.

Nincsenek megjegyzések: