2013. április 22., hétfő

Ha a lustaság fájna...

... már évek óta el lennék földelve. Mára elterveztem egy halom dolgot, eddig még semmit se sikerült megcsinálni. Vagyis de, az angol házim kész, de azonkívül... bah... menni akartam a reggeli órámra, nem nyert, elaludtam olyan fáradt voltam, pedig 11 körül már húztam a lóbőrt (ritka esetek egyike), aztán terveztem, hogy ma jól elmegyek a könyvtárba, nem nyert, nem bírok lábra állni, sajog az egész és még a hátam is fáj (ennyi alvás után mondjuk nem tudom hogy). Délutáni órára menést is terveztem, esélytelen hogy beérjek, még majdnem pizsiben üldögélek itt és 10 perc alatt nem tudom összekapni magam. Szóval igen termékeny eddig a nap.. na mindegy, nekiesek a fordításoknak, legalább azzal haladjak, holnap angol után meg mindenképpen elmegyek a könyvtárba, mert már nem tudom tovább húzni, halasztani, ígyis nagyon úgy tűnik, hogy halasztást kell kérnem a szakdoga leadásra, már rakom félre rá a pénzt, az első hét ára még nem necces, na de a második.. uhh..

Nincsenek megjegyzések: