2011. szeptember 15., csütörtök

Játék, játék, nyeremény!

Most hogy jön a hideg teljesen rákattantam a sminkelés témára. Már előre elkezdtem nézegetni és gyűjtögetni, hogy miket fogok kipróbálni, beszerezni stb. Mondjuk fő indokként az szerepel ezek mellett, hogy mikor Szívszerelemnél (G.) készültem valahová felraktam egy kis korrektort meg szemceruza semmi szemhéjfestéket majdnem hogy hisztirohamot produkált, hogy bezzeg neki sose festem ki magam csak ha megyek valahová. Szóval most nagyban nézelődés van meg tanulás, hogy olyat alkossak ami nem kenődik el egy-két pislogástól meg nem bányarém kategória. :D 

És akkor hogy a post eredeti témájánál maradjak van egy nyeremény játék az egyik sminkes blogon, amit nézegetni szoktam. Ott lent keresgéljétek majd a csajos dolgok dobozban, de íme a link a játékhoz. 5000 <3 játék: Sigma make me up 12 darabos ecsetkészlet. Szóval ő lenne a nyeremény és valahogy tök jó lenne nyerni, mert akkor végre lenne egy jó kezdési alapom. Meg valahogy pótolni kellene a sok éves lemaradásom. :D

Nincsenek megjegyzések: