2011. szeptember 12., hétfő

Művészet

Azt hiszem tökélyre fejlesztettem a hogy kezdjük rögtön az első napot szarul témát. Történt ugyanis, hogy ebben az egyszer hideg mostmár marha meleg időjárásban az én drága fejem úgy döntött, hogy migrénes fejfájást ad elő, ez még szép és jó viszont a mellé társuló émelygés már annyira nem poén. Így a délelőtt 9:38as ébredés után nem sikerült 13:25re összeszednem magam csak 13:34re így lekéstem a buszt, a villamossal 5 perc késéssel értem az egyetemre viszont elfelejtettem előre megnézni melyik teremben vagyunk és hallottam rémhíreket a tanárnőről, hogy elég szigorú így nem mertem F.-et megcsörgetni, hogy mégis hol vannak így elsunnyogtam a HSZK-ba szerezni iskolalátogatásit de ott is béna voltam. Előttem a csaj az 5ös ablakhoz kapott sorszámot én a 6oshoz, ő 14:20kor ajtón kívül volt én 14:43kor már kezdtem a falat kaparni, hogy mit szenved már ennyit az ottülő.. de a legidegesítőbb az volt, hogy mikor sorra kerültem végre, akkor 3-4 emberke ott lihegett a nyakamba, mert annyi eszük nem volt, hogy leüljenek vagy beljebb menjenek a szobában vagy valami. Majdnem be is szóltam, hogy nincs jobb dolguk, mint az adataimat nézegetni. Na mindegy... ezek után a diákmunkásokat megkerestem ahol közölték, hogy előbb neten jelentkezzek valami melóra és utána esetleg szóba állnak velem, még kérdezni se lehetett a munkával kapcsolatban ami érdekelt, vagyis lehetett de csak annyit kaptam a nem gond-e kérdésemre, hogy rugalmas munkavállalót keresnek, aki gyakran ráér 9-20 óra között. Szóval még mindig nem tudom, hogy van-e értelme jelentkeznem ha a csütörtök délelőttöm tuti foglalt, mert a többi óra még kihagyható, de a kedvenc tanárbácsi <3 nem. Ennél az időpontnál már vagy 4-szer csörgettem G-t, hogy ráér-e de nem vette fel, végül akkor hívott fel mikor már majdnem az ajtó zárjába dugtam volna a kulcsot, hogy hazaértem így lemondtam, hogy majd holnap. 

Most meg itt ülök és nem bírom magam rávenni, hogy vizsgákat írjak, pedig van egy halom félig megírt és le kellene vizsgázni és Felagundnak is megígértem, hogy szép vizsgát kap tőlem, ehh, hosszú még az este. Holnap meg D.-vel irány sétaprogramozni, vasárnap kimaradt.

Nincsenek megjegyzések: