2011. szeptember 16., péntek

Rekord

Dejó, hogy nem zárt pontosan Bagolykőn a vizsgarendszer. 11-kor jöttem haza a D.-vel való sétából és még csak 1 vizsgám volt kijavítva 1 majdnem megírva a 13-ból. Így sietés, kapkodás, de 1:05-re befejeztem még 5 vizsgát, remélem átengednek mindegyiken. :D Ráadásul Felától a MitVallra 100%-ot kaptam, hiphiphurrá. De a másik kettőt nem merem elküldeni annyira nincs kész és nem akarom égetni magam. Mondjuk ha reggel még lesz erőm, akkor lehet befejezem valamelyiket, meglátjuk, hátha lehet még akkoris vizsgát küldeni és akkor tuti meg lesz az évfolyamlépés. Hű, na de most megyek aludni, mert mindjárt bealszok.

4 megjegyzés:

Milena írta...

Nem akarlak meglepni, de: amibe belenyúltál, azt a lezárás után automatikusan elküldi az adott tanárnak a vizsgarendszer, hátha te elfelejtetted. Szóval ha nem is mered elküldeni: megkapják. :D

Tündérke írta...

A befejezetlenek nincsenek felrakva a kérdésekhez, mert vagy oltári baromság vagy még nem kezdtem hozzá az át jegyzettömbbe majd onnan másolás, mert különben soha nem fogja elküldeni. A mitvall elküldést csak 3szor próbáltam úgy, hogy wordból majd egyéb szarok kimutatása azokat kitöröltem, de még úgy is talált benne hibát végül feladtam és mindent a jegyzettömbből másoltam át.

Rossz szokás, mindent wordben írok és utána másolgatok... :D Plusz még meg van bennem a berögzülés, hogy csak 3szor lehet a vizsgát megnyitni. :D

Milena írta...

Túl öreg vagy - még emlékszel a háromszoros megnyitási szabályra... :D

Tündérke írta...

Ja, igazi vénség, múzeumba kellene mutogatni. :D