2011. szeptember 27., kedd

Szerencsés hét?

A tegnapi napom személyes szempontból szerencse szerencse hátán, szerelmi élet béka segge alatt. Kezdődött azzal, hogy elaludtam, azt hittem ez rossz előjel, de nem! Nem rohantam, mert úgy voltam vele, ha már kések halál mindegy, tollászkodtam, reggeliztem majd a megbeszélt 10 helyett elalvással együtt fél 1re voltam az egyetemen és pont akkor jött a csaj, M. akihez mentem volna. Szóval ha hamarabb megyek üldögélhettem volna ott. Ezek után a 2-kor kezdődő órám elmaradt így maradtam átbeszélni a dolgokat nála. Kiderült, hogy nem simán szakdoga témát fogok írni hanem elsősorban cikk(ek)et, ami előny a felvételi+állás keresés közben illetve TDK-ra fogok menni vagy mire az meg helyezésnél plusz 5 pont az msc felvételinél, szóval tök jóóó, ráadásul még érdekel is a téma. Sejttenyésztés, és monoton labormunka az elején, aztán pedig besegítés a phd témájába. Tumorsejtek vizsgálata, szemtumor. És nem mellesleg majd a fiatal bsc hallgatóknak gyakorlati órát tartok, nem egyedül de besegítve. :D Szóval kb megfogtam isten lábát, hála D.-nek, aki beajánlott. Fél 5ig beszéltünk így a 4 órás órámra nem jutottam be, amire amúgy se volt kedvem. 

Ezek után gondoltam felugrok G.-hez, jött a nagy pofon, félreértettük egymást így ő kiment a kertbe így találka ugrott, ma meg délelőtt magamhoz térés, délután körmös, azután séta D.-vel, szóval mai nap is ugrott, evan. Holnap meg már dolgozik. Evan. Jött az összeomlás, nekem csoki kell. Régen volt már ilyen. Szóval coopba be és a mostani új kedvenc a sport szelet karamellás-mogyorós verziója. Naaagyon finom *.* És életemben először az szerepelt egy nyereményjátékos csomagolásban, hogy NYERT! Szóval jött az isteni szikra, nekem most lottót kell vennem, erre nem zárva volt a lottózó? Egyéb helyet meg nem ismerek, ahol lehet, nem szoktam én ilyeneket játszani. Szóval azért összességében mákos napom volt. 

Plusz az előző posztomat módosítanám, azt hiszem sikerült pótolnom az elérhető barátnő státusz üres posztját. D.-vel most egy csomóó programot szerveztünk meg még egy meglepit, amiről majd később írok. Ráadásul hajat festeni is fogunk, mármint az enyémet. A melír mégse nekem való.

Plusz egy körkérdés hátha valaki tudja. Ez milyen növény? Tegnap megtetszett a virágosnál, lecsaptam rá, de elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen növény és hogy kell gondozni. :S Szóval aki tud segíteni ezer hála.

3 megjegyzés:

Leila írta...

Szükséged van még a válaszra? A mi családunkban van egy virágszakértő, ha gondolod, őt megkérdezhetem...

Tündérbogár írta...

Azt megköszönném, mert valamit elronthattam öntözés terén, mert hiába lett meglocsolva elkezdett kiszáradni.

Leila írta...

Ez egy tarkaborostyán. Kedveli a fényt, de nem túl sokat, hogy ne zöldüljenek el a levelei. A többire rákereshetsz a neten így, hogy már megvan a neve ;)