2011. szeptember 9., péntek

Répatorta van?

Nyuszika bemegy a cukrászdába és megkérdezi:
- Van répatorta?
- Nincs,de holnapra rendelünk!
Másnap ismét bemegy a nyuszi a cukrászdába.
- Van répatorta?
- Van.
- Van mackó a tetején?
- Nincs, de holnapra rendelünk.
Másnap ismét bemegy a nyuszi a boltba.
- Van répatorta?
- Van.
- Van mackó a tetején.
- Van.
- Van 3 virág a kezében?
- Nincs, de holnapra rendelünk.
Másnap újra bemegy a nyuszi a cukrászdába:
- Van répatorta?
- Van.
- Van mackó a tetején?
- Van.
- Van 3 virág a kezében?
- Van.
- Az egyik kék?
- Nem, de holnapra rendelünk.
Másnap megint bemegy a nyuszi a cukrászdába.
- Van répatorta?
- Van.
- Van mackó a tetején?
- Van.
- Van 3 virág a kezében?
- Van.
- Az egyik kék?
- Igen.
- A másik piros?
- Nem, de rendelünk holnapra.
Másnap ismét bemegy a nyuszi a cukrászdába.
- Van répatorta?
- Van.
- Van mackó a tetején?
- Van.
- Van 3 virág a kezében?
- Van.
- Az egyik kék?
- Igen.
- A másik piros?
- Igen.
- A harmadik sárga?
- Nem, de holnapra rendelünk.
Másnap újra bemegy a nyuszi a cukrászdába.
- Van répatorta?
- Van.
- Van mackó a tetején?
- Van.
- Van 3 virág a kezében?
- Van.
- Az egyik kék?
- Igen.
- A másik piros?
- Igen.
- A harmadik sárga?
- Igen.
- Köszönöm. Csak érdeklődtem!
(Lehetne még ragozni, de értitek szerintem a vicc lényegét :D )

Igen, húgom megint répás sütit csinált. Jó-jó, de na.. répatorta. Egyébként a mai nap jó volt, mondjuk reggel elaludtam, aztán G.-hez mentem, könyveket pakoltunk, port töröltünk, ablakot pucoltunk, egy kis porszívózás, meg a könyvpakolás nagy részében jókat röhögtem egy könyvön, amit találtam a könyveik között. A házasélet ABC-je. 1979-es kiadás. Nos... inkább nem részletezném, de igen humoros megállapításai voltak, főleg a nászéjszakára adott tanácsok tetszettek. Akit érdekel majd utána keres, nem lövöm le a poént. :D 

Ezek után este szak/évfolyam megbeszélés, végre megtudtam a maradék órám idejét, a csütörtököm el van cseszve... 8-14 között vegyipari művelettan, ááááá, mondjuk kedvenc tanárbácsival <3 szeressük a pasit, végre egy műszakis, aki értelmesen elmondja a dolgokat és figyel arra, hogy felfogtuk-e, plusz az egyik kedvence lettem tavaly, hehe. Vizsgán odajött segíteni és elképedt, hogy miért a javítón ülök meg hiányolt a második zhról, mikor olyan ügyes vagyok a gyakorlati órákon, hát csókolom elrontottam az első zh-t így automatikusan javító ágra kerültem. De 4-est kaptam! Talán még ötös is lehetett volna ha jobban átgondolom az egyik kérdést, na mindegy. Akkoris büszke voltam magamra. Szóval ennyi pozitívum van a csütörtökben, és be fogok rá járni is, mondjuk idén arra a töménytelen mennyiségre mindre tervezem, főleg hogy a közgázos tárgy szerda estére került, esélytelen hogy akkor rajtam kívül más betolja a képét. Legyen a sokadik na mindegy így a végére? Hát jó.. na mindegy végülis. 

Ó és ne felejtkezzek meg arról, hogy a megbeszélés után végre beszélgettünk F.-fel és átnéztük a krediteket meg órákat, hogy mi merre hány méter, aztán még csacsogtunk és asszem így helyre állt a világrend, újra minden happy. Meg vannak törpehörcsögei az albérletben, oooolyan édik. Most már tuti, hogy a teknősök helyett nekem kell valami ilyen kis szőrmók ha G.-vel összeköltözünk. Már egyébként is beszéltük, hogy lesz valami ilyesmink, mert olyan kretén mód tudnak a hörcsögök aludni, hogy az funny.

Nincsenek megjegyzések: