2019. április 17., szerda

Változás

Ismét dilemmával állok szemben. A kényelmes, már megszokott vagy az új, jövedelmezőbb? A kérdés apropója, hogy aktívra állítottam az önéletrajzom az állásportálokon és már kerestek is, két körön túl is vagyok és ráadásul annyira szimpatikusnak találtak, hogy nem is arra az állásra hívnának amire interjúztam, hanem egy jobbra. Hátránya, hogy van szombati munkanap és a gettón keresztül vezet az út, valamint a mostani 25 perces út helyett legalább 1 óra az utazás (mondjuk ez talán kibírható). De anyagilag meg marha jó lenne.. legalább nettó 30-cal keresnék jobban és éves bérfejlesztés van a mostani bizonytalan talán valamikor emelünk helyett. Ahová beadtam és itt lenne egy köpésre meg nem jelentkeztek. Most nem tudom, hogy azért, mert lassan őrölnek a malmaik és a 3 hét kevés feldolgozni az önéletrajzom vagy nem nyertem. De végülis 3 hónap próbaidő van, még meggondolhatom magam. Igent kellene mondanom, de félek, hogy rosszul döntök, vagy nem fog tetszeni vagy nem állok helyt és kirúgnak. A mostani betonbiztos helyemről így beleugrani a bizonytalanba... Ijesztő. De jól esne ha számlám összege hónap végén bőven pozitív maradna. Alszok egyet aztán meglátjuk. Igazából attól is félek, hogy reagálna a csoportom a felmondásra.

Nincsenek megjegyzések: