2019. november 14., csütörtök

Esküvő szervezés és egyéb nyalánkságok

Április végén, május elején kitaláltuk, hogy akkor végre pontot teszünk az ügy végére és a házasság rabigájába hajtjuk fejünk. Vagy jobban mondva kijelentettem, hogy 30 éves korom előtt mindenképpen szeretném, ha végre elvenne. Így bejelentkeztünk az anyakönyv vezetőhöz és jövő májusban megváltozik a vezetéknevem. Június elejére megvolt a helyszín foglalásunk, ottan tájt a zenészt is foglaltuk, júliusban a ceremóniamester, augusztusban a fotós, a szeptember nyugis volt, októberben pedig a meghívóst és a tortát intéztük. Már csak a dekorossal dumálunk december elején és akkor rajta kívül már csak a ruhák hiányoznak, illetve a vendégkönyvhöz a polaroid gép (iszonyatosan tetszik ez a megoldás!) és végeztünk. Onnantól csak apróbb simítások, apróságok fognak hiányozni. Például a gyűrűkön még vacillálunk, de mivel S. egyelőre úgy tűnik nem szeretné hordani, ezért valószínűleg valami bizsu jellegű acél gyűrűnk lesz, hogy a szertartás alatt viseljük. A meghívó osztásos bulit pedig lassan elkezdjük. Ma kaptuk meg a próbanyomatot. Iszonyat jó lett. Nem az én kezdeti kitalációm (nem találtam rá embert, így elengedtem), de az eleje hasonlít, a belső része meg kicsit Harry Potteres volt (Tekergők térképe feeling), szóval tetszetős. 

Amikor azon gondolkodom mi hiányzik még egy csomó apróság eszembe jut, első tánc, nincs fodrászom, a csokrom még csak foglalózva van, úristen milyen ruhám lesz, de hát még nagydarab vagyok, így nem nézek, legyen ékszerem vagy ne, köszönőajándék legyen vagy ne, ha lesz mi legyen, a vendéglistára kit vegyünk még fel, hogyan fogjuk A pontból B pontba logisztikázni magunkat a nagy napon és előtte és utána. Szóval tényleg apróságnak tűnek, aztán lehet nagy problémák. De még van 6 hónapunk, temérdek idő. Mondjuk 6 hónappal ezelőtt is ezt mondtam, és hopp elrepült.

Egészség és munka fronton nem sok változás van. Egészség szempontjából most voltam a féléves kontrollon. Az orvos az első jó benyomás után most mélyrepülésbe kezdett. Szerinte 1200 kalóriás étrendet kellene követnem, mert az 1800 rengeteg (1600 az alapanyagcserém). Most próbálok kevesebbet enni 1500 körül, de fáj a fejem, fáradok... és még egy grammot se fogytam! Pedig ez a 2. hét... Közben szedem a jó kis "cukorgyógyszert", mert legutóbb úgy harangozta be, hogy gyorsabban megy vele a fogyás. Most meg folyamatosan mondta, hogy ez nem fogyasztószer, mondom tudom, de úgy tűnik a csak diétával nem megy, a mozgást meg nem igazán sikerül beépítenem. Gondolkodtam edzőtermen, hogy járni kéne, de ismerve magamat... hamvába halt ötlet. 

Munka szempontjából mostanra jutottam el oda, hogy unom. De tényleg. Mindennap ugyanaz. Behívom a készüléket, visszaküldöm, ugyanazokra a kérdésekre válaszolok. Ugyanazt mondom el ezredjére, mert nem bírják megjegyezni, pedig nem nehéz... illetve kb veszekszek, hogy de nincs igaza, és mindezt udvarias formában. Komolyan felüdülést jelent ha a változatosság kedvéért be kell segíteni más csoportnak és tök monoton bevét munkát kell csinálni, amivel lehet pörögni és csak zenét hallgatni és nem foglalkozni semmivel. A saját munkámnál nem tudok zenét hallgatni, mert ugye folyamat ügyfelet hívok vagy a nyomtató kell és a fülesem kábele nem ér el addig. Patt helyzet. De legalább a fizunkat emelték úgymond. Az eddig megszerezhető bónuszt berakták az alapfizu mellé. Én eddig is max bónuszt kaptam, mert rendszerben (külsős rendszert használok) nem mérhető a munkám (rendszeresen 0%-os teljesítményem volt rendszer időt nézve. :D)  Szóval engem olyan szempontból érint, hogy túlóra esetén jobban járok, mert ugye az alapbér emelkedéssel a túlóra számoláshoz használt óradíjam is emelkedett. Illetve ha odajutunk egyszer, hogy lakáshitel, akkor jobb alkupozícióból indulok. De egyébként egyáltalán nem vagyok motiválva. Augusztusban 35,5 óra túlórám volt, mert segíteni kellett más csoportnak, 32 amúgy a törvényi megengedett, de saját felelősségre vállaltam ennyit, így egyéb bónuszban fizették ki a maradék 3,5 órának megfelelő összeget. Szóval hülyére hajtottam magam és annyit kaptam, hogy a negyedik negyedévben jelölnek majd negyedév dolgozójának utólag, mert harmadik negyedévesre már megvolt a jelölt, akinek a második negyedévben ígérték meg, hogyha tartja a szintet, akkor jelölik. Ezzel csak az a gondom, hogy jelölést ígértek, nem azt, hogy meg is kapom, illetve köszi, nem január elején érdekelt volna az az extra összeg, hanem most. Mert E. bezzeg kapott egy fix összeget az extra túlórákért, mint bónusz, igaz a negyedéves dolgozó díjának felét, de akkoris kapott, én meg csak egy ígéretet... Szóval meglátjuk. Kb jelenleg minden erről szól, majd meglátjuk... 

Nincsenek megjegyzések: