2020. április 15., szerda

Minden szipi-szuper

Gyorsan, alig két hét alatt rájöttek, hogy az A-B csoportnak semmi értelme és többet ártanak vele a cégnek, mint amit használ ez a fajta szabályozás, mert súlyosan alul értékelték a beérkező készülékek mennyiségét. Konkrétan 1 heti munka torlódott fel a 2 hét alatt, mert nem tudtunk ilyen alacsony létszámmal a munka végére érni. Ráadásul a heti 1 home office-ból nekem lett 2, mert az eddigi helyettesem D. annyira félreértelmezte az új főnökével az A-B hét szabályozását és utána olyan szinten összebalhézott a területi vezetővel, hogy többet nem jöhetett felénk és véglegesen átrakták a másik csoportba. Az meg nem járta, hogy 1 hétig csak otthonról dolgozok úgy, hogy majd lesz szállítás, így gyorsan telefon oktatást kellett tartanom kedvenc munkatársamnak, hogy legalább a munkám fele el legyen végezve, mármint én itthonról ledumáltam, ő pedig összecsomagolt a kiküldéshez a dolgokat. A többi meg ott áll az asztalon és a holnapi visszatértemre vár. Talán 2 nap alatt eltakarítom. Bár ezek után a szabadság mint olyan nem tudom mikor fog számomra létezni, mert most már tényleg nincs helyettesem. Bár emiatt attól se kell félnem, hogy bármikor kirúgnak. Öröm az ürömben?

Az anyakönyvvezetőt is sikerült elérni, mármint írtunk neki, hogy akkor most mik a lehetőségek, továbbra is csak lemondás vagy májusban mennünk kell ha idén házasodni szeretnénk. Úgy tűnik 1 hónap alatt kitalálták, hogy nem túl ügyfélbarát verzió a most megyünk vagy idén ki tudja mikor, mert most jegyzőkönyv nélkül is beírtak végre minket októberre és majd nyáron egyeztetünk arról mikor tudunk menni a jegyzőkönyv miatt. Bár amiatt, hogy ennyit várakoztattak már csak egyetlen 1 időpont volt október 10-re, 14:15... valahogy semmi sincs mellettünk. Más dátum, iszonyat korai polgári, ha ezek után le kell fújni tuti kiborulok. Bár attól is volt egy kisebb kiborulásom, hogy 14:15. Október 17-én még lett volna egy csomó időpont, hát köszi... végülis 1 hónapja szerveztünk át mindent, amikor még az a dátum is játszott volna. Most már mindegy. Egyetlen pozitívumot látok csak ebben az időpontban. Legfeljebb korán véget ér, éjfél körül, mert mulatási időtartamban már az is sok lesz, és akkor szó szerint gyerekbarát buli lesz, mert mondhatni időben fekszik a bagázs. Nem tudom, hogy ezen most sírjak vagy nevessek. Egy viszont biztos. Ha még akkoris járvány szezon lesz, akkor a lagzi lefújva, de a polgárira bemegyünk és ennyi volt. Nem fogok még egyszer átszervezni semmit.

A hogy érzem magam állapot viszont legalább egy kicsit javult. A Sarkigyökér kapszula tényleg aranyat ér. Sokkal nyugodtabb vagyok és kevésbé idegbajos. Amolyan igazi leszarom tabletta. Majd lesz valami. Plusz egy hete itthon ülök és nem érzem azt, hogy én nagyon szeretnék kimozdulni. Sőt, egyenesen a frász jön rám, hogy holnaptól megint emberek közé kell járnom heti ötször. Lehet agorafóbiás lettem? Vagy alapból az voltam csak eddig a folyamatos kint mozgással megvolt a tréningezés? Fene tudja. Viszont jól fog esni a mozgás. Az ágyon már ott a fenéklenyomaton annyit ücsörgök a laptoppal az ölemben itt. Viszont szeretnék majd laptopot egyszer. Sokkal kényelmesebb, mint az asztali gép. Ráadásul egy olyan kis kényelmes, könnyű gépet, mint a céges. Egyszerűen szerelmes vagyok ebbe a gépbe. 

És megmondjam mi a legdurvább? Ma jöttem rá, hogy már csak 2 hét plusz pár nap és 30 vagyok. Eddig fel se tűnt, hogy így elszaladt az idő. Meg úgy az elmúlt 5-10 év is. A minap keseregtem azon, hogy 25 lettem és sehol nem tartok. Most akkor kezdhetek keseregni, hogy 30 leszek és pláne sehol se tartok. Ráadásul még egy világjárvány is pont ilyenkor köszönt be, mikor máskor. Majd lesz jobb, remélhetőleg.

Nincsenek megjegyzések: