2020. március 28., szombat

Összeomlás szélén

1 hét alatt is sokat változott minden. Nálunk is elrendelték a 2 nap munka 3 nap szabi felállást, de sikerült kiharcolnom, hogy legalább 1 nap home office (munka mennyiségtől függően számolják el hány órát dolgoztam szerintük, a semminél jobb), és még 1 nap vagy munka vagy szabi attól függően, hogy melyik csoport dolgozik pénteken, mert csoportra lettünk osztva. A és B csoport. A két csoport nem találkozhat egymással, mert ha netán bármelyikben igazolt koronavírusos lesz, akkor ott mindenki megy karanténba és a másik csoport veszi át a munkát, hogy a cég működése zavartalanul menjen tovább. 

Péntektől kötelező maszkban lennünk egész nap a munkahelyen, mert a külföldi tulajdonos elrendelte. Akit nélküle meglátnak az azonnali kirúgással távozhat. Szerencsére rájöttek, hogy a rendelt pormaszkokban nem lehet megmaradni 8 órát, így vettek más típusút. A sebészmaszkban is nehéz a 8 óra, mindenkinek fájt nap végére a feje, de valahogy kibírjuk majd. Igazából mostanra merültem ki annyira idegileg, hogy bármikor elbőgném magam. 

Ráadásul sikerült a postán a sor elé tolakodnom véletlen és azóta is ezen rágódom. Össze-visszaálltak odakint, nem tűnt sornak, ráadásul a levél küldeményes ablakoknál senki nem állt, így elképzelni nem tudtam miért álltak kint és a csomagosnál sem láttam embert benézve így bementem. Senki nem szólt rám, mikor beértem láttam, hogy van bent valaki, így hátulra álltam, mert már ciki lett volna kimenni és újrabejönni és kiderült, hogy az kellett volna... Vagy a kinti sornak nem kinéző csődületet, hogy miért álldogálnak, mert a kinti csődület az sor volt így egy nagydarab öreg fazon így kiabálva lebaszott miközben már a nevemet írtam alá, hogy ő félórája áll kint és micsoda egy pofátlan picsa vagyok, hogy betolakodtam. Azóta ez jár a fejemben, mert én nem szoktam tolakodni. Inkább állandóan elviselem ha elém tolakodnak és nem szólok érte az esetek 90 százalékában. Nem is értem miért mentem be, máskor inkább álltam feleslegesen 30-40 perceket mire kiderült, hogy rossz helyen állok sorban vagy nem is kell sorba állni. Most meg pofátlankodok... Nem is merek egy darabig a posta közelébe menni, mert én nem ilyen vagyok. Szerintem a jelenlegi lelki állapotomat jól példázza, hogy egy ilyen marhaságon tipródom. Szóval estére jól feltúrtam a gyógynövényes polcom, hogy találjak valamit, amitől tudnék aludni, mert még fél 4-kor se voltam fáradt csak pörgött ezen a hülyeségen az agyam...

Szóval minden happy és boldogság, ja nem.

Nincsenek megjegyzések: